Het failliet van een zorgsysteem
Onlangs had ik een periodieke bespreking met Fysiotherapeuten. Of het van de NMa mag weet ik niet, er zijn meer Fysiotherapeuten in het dorp, maar ja, het overleg komt ten goede aan de patiënt, dus ik waag het er maar op.
Mijn oog viel op een folder LENTEKRIEBELS, van een fysiotherapeutenorganisatie Fys ‘Optima. Het leek op een folder die je als autodealer zou kunnen krijgen. Een van de zaken die aangeboden werd was de Fysio-APK. “Met deze campagne spelen we in op de lentekriebels en behoefte aan een grote schoonmaak van oude klachten zodat de cliënten zeker kunnen zijn van hun lichaam. Het doel: Het optimaliseren van het aantal cliënten dat kiest voor jouw praktijk, de eigen naamsbekendheid vergroten en de omzet per cliënt verhogen. Door de campagne ook binnen de praktijk goed uit te zetten kunnen ook bestaande cliënten zich aangesproken voelen deel te nemen aan de actie. Op deze manier kan de omzet per patiënt verhoogd worden.”
Kort geleden viel een 79 jarige patiënte van mij en brak haar pols.
Lees verder!