U heeft als lid afgelopen week een email ontvangen met het verzoek om in ons nieuwe ledenportaal in te loggen en gegevens toe te voegen. Bij enkele honderden leden is dit reeds goed verlopen, waarvoor dank. Bij enkele leden leverde deze procedure echter wat problemen op, die allen waren terug te voeren op het niet juist volgen van de stappen.
Indien u precies de in de email (en met afbeeldingen toegelicht in de bijlage bij de email) gemelde stappen doorloopt, en uw gegevens op de juiste plek invoert, zou het goed moeten gaan. Mocht het onverhoopt toch niet lukken, stuurt u dan een mail aan erikvandijk@vphuisartsen.nl Dan probeer ik u verder te helpen.
Wij zijn ons terdege bewust van het feit dat in een tijd waarin de administratieve belasting hoog is, het moeten volgen van de stappen in onze mail als vervelend of belastend kan worden ervaren. Toch hopen wij op uw begrip. Het is slechts een eenmalige handeling.
De email die is verzonden is gepersonaliseerd. Een voorbeeld vindt u hier. U dient de mail echter even in uw eigen mailbox terug te zoeken om de juiste persoonlijke info (inlognaam) hierin terug te zien.
Het stappenplan kunt u hier downloaden.
De link die staat vermeld in de email, verwijst naar het ledenadministratiesysteem Banster. Dat ziet u na klikken op de link ook in de adresbalk verschijnen (https://vphuisartsen.banster.nl). Het gaat om een beveiligde website, waar uw data veilig staat opgeslagen conform de nieuwste eisen die de AVG ons oplegt.